Egyéni rekordok


A pekingi olimpia jegyében jelentem, a családunkban is sorra dőlnek meg az egyéni rekordok.
A legfontosabb az éjszakai (kaja, és ébredés nélküli) egyhuzamban alvás csúcsa: Lola este fél kilenctől reggel fél hétig aludt.

Ezzel párhuzamosan nekem is sikerült megjavítanom az elmúlt több mint háromszáz napra jellemző alvásidőmet: este 10-kor lerogytam a kanapéra a nappaliban, és - hihetetlen, de igaz - fél hétig megszakítás nélkül aludtam. Meg egy kicsit délelőtt is...

Házi nevetés-rekordot is tart Lola, egy pár napja történt nagy attrakció egyik részletét itt találjátok, a folytatást pedig, aki még bírja, a videók link alatt:



6 megjegyzés:

morcs írta...

Hajrá Olgi!
Hajrá Lola!
Sok puszi a vidám kisunokámnak - dédimamától is!

JuditAu írta...

Hát én szerelmes vagyok az ilyen édes, nevetős babácskákba! :)

Timi írta...

Pár hete Csabi is művelt ilyesmit. A "puff" szó váltott ki hatalmas kacajokat. Bár pont a legjobbat nem videóztuk le.
Most épp az ölemben ült, amikor néztem a videót - hát kb. 1 perc után elsírta magát... Na jó, egy nagyon-nagyon hosszú délutáni alvás után még épphogy csak bámul kifelé a fejéből. :)

Olgi írta...

Szia Judit, üdv. nálunk, jó olvasgatást!
Timinek: valóban elég nehéz a legjobb pillanatokat elkapni videón, de néha próbálkozunk.

Névtelen írta...

Nalunk Bercinel az UVs filctoll ölébe dobasa, valamint az "aztamindenit" szo elhangzasa valtott ki vegelathatatlan kacagast. :D

Olgi írta...

Ugye milyen jó erre visszagondolni? :)