Filmesek nyomában


Keleti parti látogatásunk alkalmával gyűjtött újabb élményeinket osztjuk meg veletek szöveg, fotók és videó formájában.

Pennsylvania állam fővárosában, Philadelphiában utunk a leghíresebb szoborhoz vezetett, mert erről a városról nem csak egy sajtkrém jutott Gyuszkó eszébe, mint nekem, hanem Rocky is.
Van ugyanis egy képzeletbeli, na jó, filmbeli figurát ábrázoló szobor - no comment, hogy ilyen is van - , ahova szinte mindenki elmegy. Ez pedig a jelenleg Philadelphia Museum of Art jobb sarkában felállított Rocky szobor, mely természetesen Stallone fizimiskája alapján készült. A múzeum lépcsői ugyanis megegyeznek a legtöbb Rocky (konkrétabban 1, 2, 3, 5, és Balboa) filmek legendás edzéshelyszínével. Szóval itt szaladgált rendszeresen Stallone tréningruhában.

Azóta meg itt szaladgál mindenki, aki csak teheti. Azt hittem, hogy ez tök hülyeség, de Gyuszkó ösztönzésére én is felszaladtam a lépcsőkön, és nagyon élveztem a dolgot, főleg mivel a nap korábbi részében történelemórán vettünk részt, és kizárólag Függetlenségi Nyilatkozat, britek vs. amerikaiak, Liberty Bell, szenátus, ilyesmik körül forgott a fejem.

Most itt egy új változat debütál a kedvetekért, nevetni pedig szabad:



A Nemzet Aranya 1-et is újra nézzük, mert abban meg az Independence Hall tetején futkorásznak a színészek. Na, minket oda a tetőre nem is engedtek fel!

Ezután elmentük a keleti parti szórakozó / kaszinó városba, Atlantic City, New Jersey-be. Ha valakinek régi amerikai kiadású monopoly-ja van, akkor az utcaneveket is biztos sorolni tudja. Ide jár szórakozni sok mindenki, pl. Butch Cassidy és Sundance kölyök, a csajok a Szex és New Yorkban, Matt Damon és Edward Norton a Pókerarcokban, a Simpson család, stb. stb.

Meglepődtem a fényes kaszinók között a szemetes foghíjtelkeken, meg a Brazíliára emlékeztető bazársoron, de biztos ez a poén az egészben.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Lemértem: Gyuszkó 25 másodperc, Olgi 22 alatt teljesítette a lépcsőt...

Olgi írta...

Mi? Én bármilyen futásban lenyomtalak??? :) (És még voltak tartalékaim...)

Névtelen írta...

hihi ez telleg jo volt! :)