Hát ez meg mi?


A következő műholdképeket találtam véletlenül a google térképén:




Mik ezek az másfél kilométer átmérőjű karikák? Óriási játszótér? Gabonakörök? Az indiánok már ezer éve is pacmaneztek? És egyáltalán a mi bolygónkon vannak, vagy Mikrobi utazott el egy távoli csillagrenszerbe? Üzenet a földönkívülieknek? Én már tudom, de nekem könnyebb volt, mert pontosan tudom, hol vannak, és megnéztem streetview-ban. Véletlenül jutottam ide: biztos ti is volt már, hogy tévedésből valami fura helyre zoomoltatok az egérgombbal. Várom a tréfás vagy helyes megfejtéseket.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lusta fűnyíró. Kiköti a gépet az meg körbejár.

Kata írta...

Majdnem.
Lusta locsolo. :)

Texasban, ugye?

Névtelen írta...

Csak sejtem, h locsolas miatt ilyen alaku. :]

Timi írta...

Szerintem meg becsapás az egész, és nem is műholdképek, hanem Vasarely első próbálkozásai...

Névtelen írta...

Locsoló? Innen a találó "crop circle" elnevezés? :)

Unknown írta...

Nyilván arra gonoltatok, hogy a 800 méteres locsolócső nem ér el a mező sarkáig...

A fődíjat Kata vitte el, aki még Texast is eltalálta! Hogyan csináltad? Insider információ?

Szerintem az is fura, hogy szemlátomást nem érdekli őket az, hogy a körök nem töltik ki az euklideszi síkot, sőt még csak nem is próbálják sűrűbben pakolni.

Lackó írta...

Nem annyira belso info, bar ami azt illeti, en a terkepeken dolgozom es igy gyakran szoktam ilyen kornyekeket latni a terkepen.

A surubb korpakolasert meg nem rajonganank, mert igy legalabb negyzetmerfoldenkent mennek az egtajak iranyaban az utak es tobbe-kevesbe epeszuen vannak szamozva (mint peldaul e 700 s and s 600 e, salt lake city), hat, nem tudom milyen utcaszamozast talalnanak ki hatszoges pakolas eseten.

Kata írta...

Hm. A Texas abszolut noi megerzes volt. Egyszeruen egybol ott kezdtem el keresni. Ha nem lettek volna ott korok, biztos feladom, mert Lacko hamar felebredt...

Valoszinuleg az egyszerubb locsolas miatt kifizetodo az is, hogy a foldterulet egy resze kihasznalatlan marad.
De tenyleg viccesen nez ki a kornyek igy.

Unknown írta...

Wow, egy-ket noi megerzes neha nekem is jol jonne...