Halloween


A keltáknak, valamint az ír és skót bevándorlóknak hála, a mai napon is van mit ünnepelni: itt a Halloween, a szellemek napja! A szellemeket pedig el kell ijeszteni. Ennek megfelelően Lola ma egy kis sárkány mellett hintázott. Mert többek között a következő szokások terjedtek el: a kölkök (egészen kis csecsemőktől a tinikig, meg esetleg az őket kísérő felnőttek is) jelmezbe öltöznek, házról házra járnak, és begyűjtik az édességeket, ellenkező esetben megtréfálják a házigazdát. Sokan tököt faragnak, bele mécsest tesznek. Gyuszkó is kipróbálta a dolgot, mint látjátok, nagyon fegyelmezetten dolgozott :). Idősebbek szórakozása, hogy erre az alkalomra kísértetkastélynak öltöztetett házat járnak végig, esetleg máglyát raknak, vagy jelmezes házibulit tartanak. Vettem édességeket, és kint a tök az ajtó előtt, remélem, páran beugaranak hozzánk is! Az ide vágó fotóinkat itt nézegethetitek meg. Ugye jópofát faragott Gyuszkó?

14 megjegyzés:

Unknown írta...

Gyuszkó, nagyon jó tököt faragtál, bár bevallom, hogy a rókázó tök a kedvencem :)

Pálma írta...

Nállam a szemüvegs vizi a pálmát,azazGyuszkóé:D

Olgi írta...

Most elárulom nektek, hogy én a rókázóra és a szemüvegesre is szavaztam, mert háromra lehetett. :) Azóta viszont már újságban is láttam rókázót, innen sejtem, hogy az nem volt annyira eredeti ötlet.
Szegény szemüveges pedig megbetegedett, szürke árnyalatok kezdték ellepni belül, így a kukában landolt.

((Pálma még véletlenül sem írja 2 l-lel azt, hogy nálam, ugye?))

Névtelen írta...

Vélletlenüll nekem is ez jutott eszembe.

Pálma írta...

Van amikor véletlenül hárrrommal is szoktam írni dolgokat, de van a bejegyzésemben más hiba is... pontosabban 4db

(Direkt 3-rommal írtam)

De ez engem nem zavar. :P

Olgi írta...

Jó volt ez így: legalább elolvashattuk névtelen első poénos hozzászólását. :)

Névtelen írta...

Ha már itt járunk, volt abban hat hiba is. Fejlesztenem kellene a humorérzékemet?
Persze mindjárt ír ide legalább két matematikus, hogyha 6 volt benne akkor 4 is.

Unknown írta...

Kösz, Pálma! (az öttel fentebbit) Legközelebb teniszütős tököt faragok!

Névtelen írta...

Kedves névtelen, inkább fárasztó vagy mint humoros.Jobb, ha nem erölködsz. :-)

Pálma írta...

Szia Szonja!

Am. a 4 hibába nem számoltam bele a "l"... így pontosan jól számoltam. Egyébként inkább bántásnak nevezném és nem poénnak, amit Mr. v. Miss névtelen (tökéleteske) írt.

Névtelen írta...

Szia Pálmus!

Igazad van. Engem annyira bosszantott névtelen, hogy nem hagyhattam szó nélkül, ahogy Téged piszkál.

Névtelen írta...

Szonja voltam az előbb /nov. 6. 16:53-kor/nem névtelen :-)

Olgi írta...

Ma séta közben találtunk a belvárosban egy kísértetkastélynak beöltöztett házat. Nézegessétek meg az új fotókat a Halloween mappa végén!

Olgi írta...

Annak a témakörnek önmagában nem örülök, ami Szonját írásra serkentette, de annak igen, hogy bejelentkezett hozzánk! És mivel egy ideje minden először megszólaló kommentelőnket üdvözölni szoktam, Szonjának megy sok puszi! Látjátok, ilyen egy igazi oroszlán! :)