Húsvét


Nálunk olyasmi volt a húsvét hétfő, mint bármelyik másik, átlagos hétköznap: Gyuszkó ment az egyetemre, mert a rendes kerékvágás szerint üzemelt minden: volt előadás is, én pedig este beültem angol órára. Egész nap minden bolt a legtágabb sávban nyitva, buszok is járnak, valóban úgy, mint egy tetszőleges hétköznapon.

Az én magyarázatom szerint -apró túlzással- mindenféle vallású ember él itt, és ehhez nem lehet igazítani munkaszüneti napokat, mert akkor alig lenne olyan nap, amin dolgozni lehetne/kellene. (Egy iráni nő mesélte, hogy nálunk ilyen tájban van egy két hetes szünet, amikor az egész ország leáll.) Sok ismerősünk a boltok kirakataiban lát először nyuszit meg tojást együtt, nem ritkák az erre a fura képzettársításra vonatkozó kérdések. Talán nem említettük, hogy bizonyára hasonló okokból a decemberi tanszéki murinak sem karácsonyi buli volt a neve, hanem talán "holiday party".

Hogy csináljak valamit, azért festettem tojásokat. Ahhoz képest, hogy nem voltak célszerszámaim, egész elégedett vagyok velük. Egyetlen helyszíni locsolónknak szerintem igazán bő választék :).

5 megjegyzés:

Pálma írta...

Nagyon ügyes vagy.

Az Én TESÓM!!!!

:) :)

Olgi írta...

Köszi, látni kellett volna közben a kisollóval, de eléggé élveztem.

Olgi írta...

Még ilyet, tegnap kiderült, hogy az egyiptomiak is festenek tojást (mindenki). Húsvét hétfőn. Ki érti ezt?

Szonja írta...

Szia Olgi!

Nagyon szép tojásokat festettél!Ügyi vagy!

Puszi!

Szonja

Olgi írta...

Kösz!