Elkezdtük!


Ma elkezdtük a pakolást. Lényegében csak kicsit rendezkedtünk, de ez már a kezdés, akárhogy is csűröm-csavarom. Lehetne a kapkodós módszert is választani, miszerint miután egyszer megfogtunk valamit, bedobáljuk egy dobozba vagy zsákba, de mi ennél sokkal alaposabbak vagyunk. Eleve nem egy nap alatt akarunk kicuccolni, és oltári előrelátó módon azt hisszük, biztos jobb lesz kibontani x hónap múlva egy olyan dobozt, amiben hasonló tárgyak vannak. Esetleg plusszban talán jobban érzik majd magukat, és kevesebb kárt tesznek egymásban.
Levettem tehát a ruhásszekrényről a három éve odaragasztott fotókollekcióinkat - meglepően jól lejött, eltaláltam a ragasztót annak idején! -, majd visszarendeztem a fotókat az eredeti albumokba. Hú, ezzel jól elszöszmötöltem. Juli kölcsönvitt pár könyvet, Gyuszkó rendezgette a saját doksijait, most pedig dobozt hajtogat. Jó ám a pakolás, mert megválik közben az ember pár, a lakásban megbújó, egyébként lényegében felesleges cucctól is. Mondtam már, hogy alapvetően irtózok a felesleges cuccoktól?
Azért vagyok még ilyen laza, mert ez csak a kipakolás előszele. Bepakoláskor ennél nagyobb parára számítok, majd mesélek arról is.

4 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Sok erőt és türelmet kívánok a ki-bepakoláshoz!!!
A fölösleges cuccok még többszöri költözés után is nehezen szűnnek, legalábbis nálam... ;)

Jaj, úgy sajnálom, hogy csak júliusban tudunk hazamenni így nem találkozunk csak kitudjamikor.... :(

Timi írta...

Zsuzska! Júliusban jöttök??? De jó!!! :)

Olgi, nektek meg jó pakolást! Én múltkor hoztam fel két doboz cuccot Veszprémből (anyukám szerint ideje lenne végleg elköltöznöm onnan), és most itt vagyunk tele felesleges cuccokkal. Csak én sajnos nagyon ragaszkodó típus vagyok, úgyhogy a múlt hetem azzal telt, hogy rájöjjek, mi az a kevés dolog, amitől hajlandó vagyok megválni. Arra még nem jöttem rá, hogy hova sunnyasztom el azt a sokat, amitől nem vagyok hajlandó megválni, szóval jól néz ki a nagyszoba...

Kata írta...

Kitartas a dobozolashoz, nem egyszeru feladat.

En meg valahogy nem leptem bele abba a korba, hogy meg kelljen valnom felesleges cuccoktol. Eppen csak mindent otthon hagyok, felrerakok par evre. :) Parszor koltoztem mar koliba, alberletbe, lakasba, kulfoldre... Valahogy minden ilyen esemeny utan jol jon a szulok videki hazainkak nagy padlasa...

En mondjuk minden pakolas es koltozes tervezest nagyon elveztem, mert ilyen bolond jo elore valo tervezgetos tipus vagyok. :)

Unknown írta...

Az jutott eszembe, amikor a Gyakorló utcáról költöztünk ki, és minden szanaszét volt pakolva amikor a vevő az átvétel előtti este átjött, és ijedten mondott valami olyasmit, hogy te jó ég, itt több holmi van, mint korábban!

Amúgy én se szeretem a fölösleges cuccokat, de ennek ellenére nekem is van egy jó adag belőle.