Az első érdekesség


A pakolás nem csak szortírozásra, vagy olyan cuccok megtalálására való, amiket egy ideje keres az ember, hanem egyéb, "rejtett kincsek" is előkerülhetnek. Itt egy példa.
Történt ugyanis, hogy egyetemista koromban a suli Központi Könyvtárában nagy selejtezés volt. Kipakoltak csomó könyvet, amiket 5-20 Ft-ért árultak. Vettem egy párat. Egyetlen egy angol nyelvűt is kiválasztottam. Szerzője, címe: Okun: The battle against unemployment. Egyrészt egyáltalán nem volt még angol nyelvű közgázos könyvem, gondoltam, legyen már, másrészt pedig addigra Okun nevéről már hallottam. Nyilván nem néztem soha bele, de most levettem a polcról. (A könyvek dobozolásával már jól haladunk!)
Küldök róla egy fotót, tessék:



Igen, ez a könyv pár évtizede Ithaca-ban, a Cornell egyik könyvtárában csücsült, legalább 10 éve pedig az én polcomon. De én erre egyáltalán nem emlékeztem. Vicces, ugye? (Gy.K.: Épp ide utazunk.)

2 megjegyzés:

Zsuzska írta...

hihi, épp néztem, hogy már fel is címkéztétek? de ezek szerint felcímkézték Nektek előre :D ez jóóóó :D
Várjuk a további érdekességeket! :)

Pálma írta...

Ez nem semmi! Igen néha elég érdekes összefüggések lehetnek teljesen más dolgok/tárgyak között.:)