Műsorajánlat


Fedettpályás kinézmagasabbra? Majdnem... Az eurosport2 műsorán a következőket fedeztem fel:


Kő-papír-olló bajnokság. És komolyan gondolták, láttam az egyik "meccset". A legizgalmasabb pillanatok még lassított felvételben is mutatták. Ez tegnapelőttelőtt volt, ma este pedig dominó lesz, még elcsíphetitek:



Ehhez képest a Spelling Bee kifejezetten értelmes volt.

U.i. A kábeltévénk beüzemelése miatt jött ma egy szerelő. 5 perc után megkérdezte, nincs-e véletlenül egy csavarhúzóm... Ez egy fokkal jobb, mint múltkor egy másik szerelő, aki akkor egy akkumulátoros forrasztópákát akart rajtam számonkérni...

11 megjegyzés:

Timi írta...

Én nekifutásból véraláfutásban vagyok a legjobb :P

És nektek hogyhogy nincs akkumulátoros forrasztópákátok? Alapfelszerelés minden tisztességes háztartásban!!!

Unknown írta...

Ma reggel becsengetett egy másik tévészerelő egy ugyanolyan set-top-box-szal a hóna alatt, mint amit tegnap már beszereltek. Szóltak, hogy jönni fognak, én szóltam, hogy kétszer jönni felesleges, de ők csak azért is kiküldték szegény szerelőt, potyára.

Unknown írta...

U.i. Majd legközelebb kölcsönkérném a akkumulátoros forrasztópákátokat, ha lehet...

Unknown írta...

Éjjeli baglyoknak: kő-papír-olló ismétlés ma éjjel 3-kor!

Timi írta...

Na jó, bevallom, nincs...

Névtelen írta...

Akkumulátoros forrasztópáka... Tehát fogunk egy darab szenet, elégetjük a hőerőműben, elpárologtatjuk a vizet, meghajtjuk a turbinát, az a generátort, áramot állítunk elő, ide-oda transzformáljuk, szállítjuk, kémiailag tároljuk és végül eldisszipáljuk egy akkumulátoros forrasztópákában.
Legközelebb kérdezd meg tőle, gázgyújtót látott-e már. Hétezer, weller minőségben.

Unknown írta...

Normál esetben valóban kevés értelme van egy akkumulátoros forrasztópákának, a szükséges szerelésre viszont a mélygarázsban volt szükség, ahol publikusan nem volt hozzáférhető az elégetett széndarab konnektoros változata, és szintén nem volt kéznél sem 220-as generátor, sem 100 méteres hosszabbítózsinór, amik szintén kiábrándító megoldásai lettek volna annak a feladatnak, hogy a ház bemenő kábeljelének erősítőjét felkészítsék a kimenő jel erősítésére is, hiszen ezt az egy centis alkatrészt már a gyárban rá kellet volna applikálni, ahelyett, hogy egy kétfős brigád kétszer is kiszáll címünkre.

Névtelen írta...

Lassan írom :)

http://www.cooperhandtools.com/brands/CF_Files/model_detail.cfm?upc=037103127174

A másik témához pedig:

http://www.youtube.com/watch?v=iapcKVn7DdY

http://www.zazzle.co.uk/rock_paper_scissors_lizard_spock_tshirt-235793170562212555

Unknown írta...

A tévészerelő nyomatékosan megkért, továbbítsam köszönetét a linkért.

1..2..3..Spock!

Pálma írta...

Ma láttam szintén az eurosporton még egy szuper sportágat!!

A neve Creative Breaking. Nők, férfiak egyaránt indulhatnak. Vannak küdlönböző nehézségű feladatok. De magadtól is kitalálhatsz. Például az egyik férfi 21 darab betontömböt tör szét a vállával.:O

Itt a bizonyíték...:D (az 52mptől érdekes)

http://www.youtube.com/watch?v=fW7Q2dmq5Gc&feature=related

soundria.freeblog.hu írta...

e! nem tudom nem leirni az en kabelTV-s sztorimat: visszaadtam a settopboxot, mert nem teszett a minosege. kb fel evig szolgalt nalunk, az elso 2 hetben kimerult az elem a taviranyitobol. beleraktam ket akksit. csak szemelyesen lehet termeszetesen leadni, mint1 oras sorbanules utan. termeszetesen az akksikat mar otthon kivettem, ami nem kerulte el az ugyintezo eles szemet. a morcos holgyike kozolte velem, hogy nekik is penzbe kerul az elem! :O T-Home sux!