Csip-csirip


Ha haladni akar az ember a korral, meg követni szeretné, hogy mások miről beszélnek, nincs mese, újabb helyre kell regisztrálni. Hétmillióvalahanyadik felhasználóként én is csatlakoztam a Twitterhez.

Ez a legnagyobb úgynevezett mikroblog-szolgáltatás: egy olyan blog, ahol minden bejegyzés max. 140 karakter lehet. De vajon mi értelme van egy mikroblognak, ha az ember ír blogot? Hát még nem tudom, most tesztelek.

Eddig két dolog biztos:
1. olyan eseményekről is szólhat, amiről az ember nem mesél a blogban
2. kevés a hely egy agyonszerkesztett körmondathoz, így sokkal lazább stílusban írok.

Igazán kíváncsiak megtalálják az oldalamra vezető linket itt jobbra. Nyugi, nincsenek nagy elvárásaim! Tudom, hogy blogolvasóink nagy részét nem kifejezetten érdekelheti egy olyan infó, hogy adott napon hány órakor ébredtem, úgyhogy maradjatok itt továbbra is! Kísérletezni vágyók, időmilliomosok, konstans netezők - ti pedig próbáljátok ki!

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Remélem (részben) miattam kezdtél el twitterezni :)

Az igazán cool az, amikor az ember a mobiljáról "csiripel" (meg képet rak fel, emailt olvas, stb) :) Könnyen a rabjává válhat az ember!

Olgi írta...

Aha, miattad is. Én néha napokig azt sem követem, hogy hol van a mobilom, akkora a forgalmam. De tekintve hogy lényegében folyton itthon vagyok, a gép előtt ígyis-úgyis órákat ülök.

Ahhoz képest nem pörgöd túl, hogy már a rabjává válást is vizionálod. Vagy igen, csak nem látszik? :)

Unknown írta...

Igazad van, nem pörgöm túl. Mondjuk egyébként se vagyok valami szószátyár, így nem csoda, hogy "csiripszátyár" sem vagyok :)
Bár még van pár kép, amit azért csináltam, hogy majd felrakom a twitterre (illetve a twitpicre), és azóta se raktam fel.

Olgi írta...

Kíváncsian várjuk!

soundria írta...

Biztosan orexem.
Ezeket a rovid monologokat a blogjara is irhatja az ember nem? Az tokre szinesiti a blogot. Azert feliratkozom a Twitteredre... :)

soundria írta...

Kevin Spacey is Twitterezik :)
https://twitter.com/KevinSpacey

Olgi írta...

A jelek szerint a hírességeknek is eléggé bejön a Twitter, sokan használják.

Tény, hogy a blogra lehet írni rövid bejegyzéseket is. A blog valahogy azért sokkal értelmesebb élőlény, mint ez a csicsergéses izé. De most ilyenem van, próbálkozom.