Cape Cod

Boston után a Cape Cod nevű félszigeten is jártunk, mely egy remek kirándulóhely, tele van nyaralókkal. Szerencsére elállt az eső, mire odaértünk Provincetownba, a félsziget végére, ahol - ismét megtudtuk, hogy pontosan itt - láttak először partot a Mayflower utasai, a plimoth-i telepesek. Provincetown érdekes hely, alapvetően egy halászfalu, aminek a központja túristacsalogató butikok, kávézók, bálnanézőbe induló hajók, galériák, szivárványzászlós szórakozóhelyek zűrzavaros egyvelege. Nagyot sétáltunk, ettünk pizzát, ilyesmi.

Cape Cod fele természetvédelmi terület, egy tengerparti sáv, ahova kenuzni, biciklizni, túrázni, fürdőzni járnak az emberek. Nagyon meglepődtünk a növényzeten: tűlevelű erdővel borított homokdűnék borítjak az egészet. Kimentünk egy tengerpartra, a Herring Cove Beach-re, ahol a következő látvány fogadott minket: millió partravetett hering ugrándozott.

Cape Cod-on megnéztünk még egy régi vízmalmot a félsziget elején, Sandwich-ben, és ettünk fincsi rákkaját a Moby Dick nevű étteremben. Íme a képes összefoglaló Cape Codról.

morcs írta...

brrrrrr

Olgi írta...

Ilyen vacak időben, ha az ember nem akar plédet lerakni a heringsávba, inkább különlegesen érdekes jelenség volt, mint bizarr.

Szóval nem is mindig igaz, hogy a kis halat megeszi a nagy hal.