Öltözködés


Ma voltunk dokinál, rutinlátogatáson. Mi első hallásra továbbra sem tudjuk feldolgozni Lola súlyát fontban, meg a testhőmérsékletét Fahreheitban. Sebaj, legalább használjuk a mobilban a számológépet valamire. De résen voltam, így sikerült időben rápillantanom a mérőszalag centimétereket mutató oldalára. Hamar végeztünk, a három szurit is beleértve. Ezek úgy oszlottak meg, hogy először egyszerre két asszisztens támadt egy-egy tűvel, brrr. És ha három oltásra csak egy sírás jut, az nem is rossz.

A doki bácsi egyéb teendő híján szereti a percentiltáblázatok alapján ellenőrizni Lolát, dehát könnyű, csak megnyom egy gombot a gépen, és már ki is rajzolta neki az eddigi görbét. Nagyon szépen halad ám Lola az amerikai táblázatok szerint is, bár méricskélés hiányában nem fog kiderülni, hogy januárban vagy februárban fogja átlépni a 10 kilós "küszöböt".

Így aztán legközelebb remélhetőleg csak két éves korában kell orvoshoz mennünk. Itt minden olyan precízen megy, nagyon szeretnek előre időpontot adni - bár hozzáteszem, hogy azokat be is tartják. Pl. októberben is megkérdezték, hogy január 23-án 10 órakor ráérünk-e. Már akkor is röhögtünk, háát, lehet, hogy igen. (Persze ezeket lehet telefonon is módosítani.) De most nem kérdeztek semmi hasonlót, ez a 8-9 hónapnyi távlat nekik is soknak tűnt.

Azt még nem írtam, hogy szinte minden idegen lehagyja a she-ről az s betűt, ha Loláról megalkotja az első egy-két mondatát, úgy tűnik, azt hiszik, kisfiú. Pedig csak a vérbeli kislányok öltözködnek így egy évesen:



10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Olgi! Akár lehagyják az amcsik az s-t, akár nem, Lola igazi csaj, már most öltözködik. :-))) Édes a viedófelvételen! Nem semmi 3 oltás egyszerre, nagyon hősiesen viselte a "nagylány"!
Sok puszi Nektek!
Szonja

Olgi írta...

A "betűtévesztés" miatt kicsit sem aggódok, tényeken ez nem változtat. Örülök, hogy rajtunk kívül neked is tetszett a videóm! :) Puszi!

Unknown írta...

Olyan aranyos Lola! Alig várom, hogy élőben lássam megint (meg Titeket is)!!

Olgi írta...

Már vághatod a centit!

Timi, Zsolti, Csabi írta...

Te jó ég, ha a lányság az öltözködésen múlik, akkor mi nagyon nagy bajban vagyunk Csabival!!! Rendszeresen magára rakja a keze ügyébe akadó cuccokat, a pizsamáját nem egyszer láttam már sálként a nyakában. Persze, ha a fejére rak valamit, és nem tudja leszedni (mondjuk mert például semmit nem lát...), akkor azért jókat tud sírni.

Egyébként Julival egyertértésben én is látnálak már titeket!

Olgi írta...

És ezt ki írta, Timi, Zsolti, vagy Csabi? Na jó, tudom ám! :)

Nem csinálod nyitottá az account-ot, hogy a link a blogotokra menjen?

Névtelen írta...

Lehet, hogy csak a kamera szög miatt, de nagyon egyenletesen - felnőttesen - jár a kiscsaj.

Timi írta...

Ja, persze, az Explorerben jelenleg a timizsolti géméllel vagyok belépve, mert amíg a blogon vacakolgatok, addig egyszerűbb nem kilépni-belépni állandóan. (Hibernálni szoktam csak, így a bekapcsoláskor sem kell belépnem.) Amúgy az is megoldás lenne, ha a Firefoxból nyitnám meg ezt a blogot, mert ott timmcsi vagyok, és akkor milyen szépen kiírná, hogy ezt itten ki írja, de hát milyen nagy munka lenne az is, hogy ott rakjak el egy könyvjelzőt, amikor itt már amúgy is van...

Na, amíg ezt megírtam, addig nyudogtan megcsinálhattam volna bármelyik dolgot a fent említettek közül...

És mi ez az izé az accountom nyitottá tételével? Annyira még nem értek hozzá. De akkor mindenki tudni fogja, hogy ki vagyok, meg ilyesmi, nem?

Ui: Lüke explorer elfelejette, hogy ki vagyok, úgyhogy akkor most timiként jelentkezek be, jó lesz?

Unknown írta...

Tündéri a video!!! Mennyit nőtt, ügyesedett!

Itt Lutonban Jankát is állandóan fiúnak nézik, és együttérzően megállapÍtják, hogy elég dolgom lehet három fiúval. Hát igen, én nem szoktam talpig rózsaszínbe öltöztetni, ahogy itt szokás.

Olgi írta...

Hm. Már olyan is megjegyezte, hogy szépen jár Lola, aki élőben is látta. (Én ilyen ügyekben bizonyára elfogult vagyok.)

Timi, accountot hozzárendelhetsz a bloghoz, aztán eldöntheted, hogy nyitottá teszed-e a profilt, vagy nem. És ha az nyitott, akkor annyival fognak többet tudni rólad, amennyit engedsz megtudni.

Lilla, köszi! Ráadásul rövid haj, meg semmi fülbevaló, nem tudom, ezt hogy gondoljuk... (Bár a multikulti helyeken fülbevalója kisfiúknak is van.) Jankát külön puszilom!