Vasalás


Nem szoktam reklámozni, de ha valamelyik házimunkát nem szeretem, az a vasalás. De úgy tűnik, ezt most megúszom! A lépcsőházban van ugyanis mosógép, meg szárítógép. Ipari kinézetűek, hatalmas nagyok. Ezeket tudjuk használni pézbedobás után. Azaz kártyával, ha arra előzőleg pénzt töltünk.
Kicsit szkeptikus voltam, mert eddig a kombinált mosó + szárítógépekről csak rosszat hallottam, én magam pedig még nem próbáltam semilyet. De most már eljött az első mosás ideje, és kipróbáltuk ezeket.
Annyira jó lett a végeredmény! Most főleg a szárítógépet dícsérem. Kb. úgy jöttek ki a ruhák belőle, mintha 1 perce fejeztem volna be a vasalásukat. Hát ez nagyon jó!!!
Mondjuk rendes ruhával (szép ing) még nem próbálkoztunk, mert az még nem kellett Gyuszkónak, de most már bele merem majd tenni, és remélem, ugyanennyire tetszeni fog az eredmény. Ugyan kicsit macerás, hogy a mosott ruhákat ki kell venni a mosógépből, és be kell rakni a szárítógépbe, de kibírható, és mindenképpen gyorsabb, mint vasalni.
Soft sheet - et is használtunk a szárításhoz, kettőt is, köszönjük az ötletet. Lehet, hogy ez is segített. Tegnap ez a sztori kicsit izgalmasabbnak tűnt, amikor a ruhákat megláttam, mint most, utólag leírva, dehát amíg nem fényképezünk őzet, ez van, bocs.

5 megjegyzés:

Zsuzska írta...

:) A szárítógép télleg praktikus, ezt én is amcsiban tapasztaltam meg! ;) Szval ezen bejegyzéseknek is örülünk ám :) De az őzekre is várunk tovább türelemmel ;)
itt már javában jóccakát, Nektek csak kb 6körül lehet. Tényleg, 6óra a különbség, ugye?

Unknown írta...

Aha, 6 óra minusz van Budapesthez képest.

GRAVITATSIOON írta...

Szervusztok, kedves gyermekek,
hát teljesen elájultam így korán reggel, a munkahelyemen az első interjúalanyomra várva, hogy ti meg az USA-ban vagytok mámmeg. Gyula tanítani fog ott vagy kutatni? Cornell Uni, ha jól értem a dolgot. Ó!!!
Én nemrég feladtam a tudományoskodást, mert itthon nem tudom úgy és azt, amit szeretnék, a pasim meg nem jön velem külföldre, amúgy meg annyi állatunk van a tanyácskán, hogy esélytelen bárhová hosszabb távra menni.
Ó!!!
Hát írjatok, én meg lelkesen olvasgatom majd a naplócskát.
ÉS GYÖNYÖRŰ CICASZEMŰ A KISCSAJ!!! Hogy lett nektek ilyen szép gyereketek? :)
Puszillak mindhármótokat,
Szerepi Panni

Kata írta...

En csak azota hasznalok szaritogepet, amiota Svajcban vagyunk, de imadom es most mar nem menne a mosas nelkule. Kotott pulcsin kivul mindent beleteszek. A teregeteskor a nyujtozkodas es hajolgatas valami utalaltos dolog, arrol nem is beszelve, hogy mar nem lennek kepes ra. :)
Viszont Lacko ingeit (csak azokat, mast nem) en szaritas utan is vasalom. Nem kell nagyon, de azert picit rafer (meg az en lelkemnek ugy jo...).
Mi az a soft sheet?

Olgi írta...

PANNINAK SOK SOK PUSZI, remeljuk, bovited az allando olvasokozonseget!

Katanak: Svajci lakosoknak egy tipp szaritashoz: talan "Trocknertuch" utan kell keresni / erdeklodni a drogeriakban v szupermarketekben.
Hogy mi ez? Egy (itt 16x22cm-es) tapintasra nem nedves kendő, ami be van itatva valamivel, mert illatos. Olyasmi atlatszo anyag, mint neha csomagolaskor v. ujabban vagott viragok korul talalhato, csak csupa kemia. A leirasa szerint segit, hogy ne tapadjanak ossze az anyagok szaritas kozben.
Itt 40 v 60 db van egy kis (kb. 3x10x20cm-es) dobozban. A dobozon ez a lenyegi info, hogy szaritogepekbe kell rakni. Majd ird meg, ha talaltal / hasznaltal, hatha segit!