Ékezetes beszámoló


Ma Johanna kedvéért ékezetesen írok. Esetleg szóljon, akinek nem szép a bejegyzés, bár több okból sem tervezem, hogy változtatok.
Délután beiratkoztam a hozzánk legközelebb lévő Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár alkönyvtárba. Boráros tér, gyalog kényelmes tempóban 10 perc. A Központi Könyvtári regisztrációm ugyan lejárt idén, de az ottani olvasójegyemet tudom használni. Sőt: nem volt nálam, de nélküle is kölcsönözhettem! Ezeken kellemesen meglepődtem. Meg azon is, hogy a Ferencvárosi Önkormányzat olyan kedves, hogy szponzorálja a - természetesen állandó kerületi lakos - babázó anyukák könyvtárba járását. Én meg úgy gondoltam, hogy Lola itthoni könyvtárát lendítem fel. Merthogy vannak itthon A4-es méretű gyerekkönyvek, dehát kisebbet akartam. Meg nem harmónika alakban nyíló leporellót, hanem rendesen lapozható leporellót. Találtam is, kisvakondost, meg Lolka és Bolkást. :)
Itthon ömlött Lola szájából a nyál, dehát ez előfordult már mostanában. Az viszont nem, hogy érzem az ujjammal a kis foga barázdáit, és látok egy lyukat az ínyén! Lent a jobb oldalon. Én kb. két és fél hónapja gondolom, hogy jön a foga. De szerintem már akkor el is indult, csak ilyen sok idő mire kibukkan.
Az egyik mai produkciója Lolának a mobiltelefon-piszkálás. Már eddig is figyelmesen nézte a telefont, és próbálta is megfogni, de nem hagytam. Ma viszont épp az ölemben volt Lola, amikor Gyuszkó felhívott. Lolának végre sikerült megérintenie a telefont. Csak egy gombot nyomott meg, természetesen a pirosat. Úgy értékelte, hogy 32 másodperc alatt már tuti minden fontosat megbeszéltünk. :)
Ezen kívül, mivel már egy fél éves nagy lányom van, ma először mentünk levegőzni ülő pozícióba állított babakocsival. Íme (akkora itt a tavasz, hogy még így be kellett öltözni):

Komoly hatása volt a sétának Lolára. Valami olyasmire tippelek, hogy annyira kellett minden porcikájával koncentrálnia a látványra, az új ingerekre, hogy gyakorlatilag lemerevedett. Egy hangja sem volt, meg sem moccant, csak nézett. Kb. fél órán át. Utána itthon meg elkezdett gagyarászni. Lehet, hogy beszámolt a látottakról? Igen, ilyen jó a fantáziám. De szerintetek nem lehet mégis???

1 megjegyzés:

soundria.freeblog.hu írta...

lemerevedes tekinteteben biztos h ez lehet! eddig csak az eget kémlelte... :)