Talicska, hupp


Az az én nagy problémám, hogy Lolával kapcsolatos élményeimet nem könnyű betűkkel leírni, így inkább fotókkal, videókkal próbálkozom. Vizuális típus vagyok, bocs a betűk kedvelőinek.

Lola egyre ügyesebben manőverezik, már nem csak hátrafele, hanem picit előrefele is tud mászni. Ehhez egy rávezető gyakorlatra volt szükség. Hasonfekve ki tudja nyomni magát négykézlábra, és én ekkor meglököm a popsijánál fogva úgy, hogy előrehuppan. Így előrefele tesz meg néhány centit, elérhető távolságba kerül a zsákmány, melyet a szájába tömhet. Gondoltam a gyakorlat százszori ismétlése után felismeri a dolog jelentőségét, de a dolog másként sült el, és már az első után rájött, hogy ez bizony hasznos lehet:



Lola bátor, még azt is hagyja, hogy talicskázzak vele:



És könyveket is forgat a kezében, négyszer:



Ja, és még ezt nézzétek meg! Itt Lola átvállalta az esti mese elmondását:



6 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez az életem első blog-bejegyzése. Ezt is el kell kezdeni valamikor. Egy megjegyzés: ez egy olyan új műfaj, amikor úgy írok valakiknek, hogy azt akárki más is elolvashatja. Sajátos. Ere azért gondolni kell!

Az identitásom tisztázása végett: én vagyok az egyik (nagyon) büszke nagypapa. (Azt könnyű kitalálni, hogy melyik ágon.)

Hogy a tárgyra térjek: nagy élmény látni Lola fejlődését. Nem csak Lola bátor, de Gyuszkó is! Láttam már, hogyan "tornáztatja" Lolát; néha úgy tűnik az embernek, hogy túlzásba viszi Gyuszkó, de amíg Lola nem tiltakozik, nem lehet baj belőle. Arra egyébként szerintem önkéntelenül ráéreznek a szülők, hogyan kell viszonyulni a gyerekeikhez (vagyis: természetesen).

Én is vizuális típus vagyok: alig várom már, hogy Lola produkcióit élőben is lássam!

az egyik büszke nagypapa

Olgi írta...

Örülünk a hozzaszólásnak! Jövő héten már találkozhattok Lolával!

Névtelen írta...

Irto idegesito lehet, h el akarsz erni valamit, de nem tudsz mozogni! nem csoda, h sirdogal! :)

soundria

Névtelen írta...

ui: orommel latom, h mar nem csak passworddel lehet hozzaszolni...vagy eddig is igy volt, csak nem vettem eszre???

Timi írta...

Nagyon ügyi! A láb markolászása közbeni boldog dumálás ismerős nekem is, de mászásban mérföldekkel Csabi előtt van! Na, majd igyekszünk utolérni tieket. :)

Olgi írta...

Soundrianak: Par hete allitottam at, h. nevtelenkent is hozza lehessen szolni. Gondoltam, igy hatha tobben belelkesednek, pl. Makid is. Aki mar egyszer irt kommentet, csak nem tudta azonnal elkuldeni, es abbamaradt a dolog.
Timieknek: Hajra Csabi! Remeljuk egyre csak ugyesedik o is!