Félszülinap


Aprilis elseje van. Ez azt jelenti, hogy Lola hat honapos! Amikor oktober 4-en hazajottunk a korhazbol valahogy ez villant az eszembe, hogy mennyi minden fog tortenni meg addig, mire a kisasszony fel eves lesz. Mert az annyira tavolinak tunt, es gondoltam, addigra biztos tul leszunk a kezdeti nehezsegeken, mert megismerjuk egymast, es "enmarmindenttudnifogokrutinosanyakent" amit most nem. Vegul is reszben valami ilyesmi, reszben pedig nem.
Azota Lolaval osszeismerkedtunk. Igen, minden ujszulottnek van szemelyisege, o egy kedves, nyugodt baba volt mar a korhazban, azota is az. Nezegetjuk a tavalyi fotokat, videokat, de szinte mintha nem is o lenne, annyira sokat nott, annyira sokat fejlodott ez alatt a fel ev alatt. Mi, hogy ilyen lassan mozgatta a kezeit? Osszevissza kovalyogtak a szemei? Ennyire pici volt? Rament ez meg ez a ruha, sot, honapokig hordta? Haton fekve aludt polyaban? Most pedig bujocskazik velem a szobaban -csak nem szol elore- minden iranyban forgolodik, egy perc alatt helyet valtoztat, es bekandikal hozzam a masik szobaba, magyaraz, kifejezetten ugyesen hasznalja a kezeit, nagyokat nevet, fogdossa a labait, majd' leugrik a pelenkazorol, gyumolcsot eszik stb.
Igen, nekem azota valoban sokminden csipobol megy. Pl. pelenkazas (dehat persze, a sokszazadik), oltoztetes, szoptatas (ami messze nem trivialis egy ideig), ilyesmik. De mindig valtozik minden, most pl. a szilardabb kajak bevezetesenek rejtelmeibe vetem bele magam. Szoval egyreszrol rutinos anya vagyok, masreszrol rutinos anya vagyok az "elso felev" temakorben egy gyakorlatilag problemamentes esetet szemlelve. Egyutt tanulunk, bizony.
Hogy ne legyen ilyen uncsi a post, leirom Lola kedvenc dolgait:
- ital: tejcsi (jo, tudom, ezt mas is betippelte volna az elso helyre)
- etel: banan
- jatek: holland zsiraf (amit marcangol egy lenti foton)
- jatek, de amugy testresz: sajat es idegen ujjak
- mondoka: Gyi, te paci
- kep: a pillango az agy felett
- dal: Egy boszorka van
- alvo poz: hason, es egyszerre akar tobb ujjacska is a szajban.
Amit kihagyna, ha lehetne: koromvagas (megertem, dehat nincs mit tenni), es azt uzeni, hogy a doktor neninek is szolhatna valaki, hogy szeles fapalcikaval tobbet senki ne kotorasszon a szajaban, meg o sem. Nem, meg havonta egyszer sem. A tobbi dolgot altalaban elvezi. En is elvezek szinte minden percet vele. Igen, jo lenne mar egyszer vegigaludni egy ejszakat, de igazabol nem lenyeg. Igy is szuperul erzem magam, ha csak ranezek, annyira ugyes, csodaszep babank van!
U.i.: A jobb oldalon a fotoalbum linkre kattintva az elso mappaban talaljatok a Gyuszko altal legizgibbnek talalt marciusi fotoinkat!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Sok boldog félszülinapot kívánok Lolának (innen is)!
Én is tanúsíthatom, hogy nagyon ügyes és csodaszép babátok van! Egyre koordináltabb a mozgása, egyre érdeklődőbb, egyre aranyosabb, stb stb. (Bár élőben még nem láttam a hátáról a hasára fordulni - hmm, lehet, hogy tényleg kamu? ;) )
Juli

Unknown írta...

Lola neveben koszonom szepen a jokivansagot!

Atfordulas update: mar azzal sem tudjuk zavarba hozni, hogy halozsakba rakjuk. Ugy is siman atfordul, mindket iranyban.

Unknown írta...

Én is szeretnék gratulálni, bár egy kicsit le vagyok maradva, úgy látom!

És szerintem ez egy kívételesen jól sikerült post. Csak így tovább, Olgi!

Olgi írta...

Köszi Misi, örülök, hogy tetszett!