Október huszonhárom


Különösebben sokat nem töprengtem eddig azon, hogy ma október huszonharmadika van, bár eszembe jutott, hogy otthon eljött egy újabb hosszú hétvége.

Aztán minden kicsit megváltozott, amikor egy kedves barát Ithacából elküldte többek között nekem is a következő verset. És amikor elolvastam, rájöttem, hogy ez pontosan róla (is) szól, azokról az emberekről, akiknek a szülei az '56-os események miatt vándoroltak ki az USÁ-ba, azokról az emberekről, akiknek egy szabad országban akartak életet adni, azokról az emberekről, akiket már valóban nem anyának és apának szólítanak a gyerekei. Ők itt vannak, és így emlékeznek.

2 megjegyzés:

Szonja írta...

Sziasztok!
Nagyon szép a Faludy vers.

Szonja

Olgi írta...

Ez a bejegyzés csak azért született meg, mert be akartam linkelni a verset.