Mozgás


Minden ugy kezdodott, hogy Iscsi elutazott sielni. Gyuszko eleg keson, csak hetvegen kezdett azon elmelkedni, hogy ki is legyen az ideiglenes teniszpartnere a szokasos kedd delelotti idosavban. Anyukam viszont ezt meghallotta, es egybol azt ajanlotta, hogy velem menjen. Remelem, nagymamakent majd en is ilyen ugyesen fogom optimalizalni - tehat maximalizalni - az unokammal toltott idot! Eddig ez egyikonknek sem jutott eszebe, dehat gondoltuk, miert ne.
Nyilvan a tenisz sem az a sport, amit szoptatas alatt kifejezetten javasolnanak, mivel gyakorlatilag egy ilyen sincs, dehat egy alkalom miatt nem fognak elapadni a mar jol bejaratott tejcsatornak.
Igy aztan reggel koran keles, viszonylag tempo nelkuli keszulodes, gondolvan, ket ora az ugyis tul sok. Legalabbis a jelenlegi fizikai allapotomban. Alapvetoen nem panaszkodom, de nem voltak nagy remenyeim annak tukreben, hogy mar tobb mint egy eve nem sportoltam.
Jo, tudom, tavaly nyaron amikor Lola bebi mar 5 honapja a pocimban volt, bemereszkedtem a teniszpalyara, Palmaval utogettunk T vonalon belul. De 5 perc utan mar nagyon ki voltam, gyanitom, nem csak a meleg miatt. Ugyhogy ezt nem szamitom, es a terhestorna sem tul nagy sport. Ettol fuggetlenul minden varandos maminak csak ajanlani tudom!
Tehat ma teniszpalya, rovid bemelegites, majd kis palyan utogetes. Hu, 10 percig akkora nagy homalyokat utottem, ha azokat egyaltalan uteseknek lehet nevezni. Aztan a kovetkezo 10 percet sem neveznem meg tenisznek, tehat akkor is eleg bena voltam. Valamikor az elso 20 percben mar eleg rosszul ereztem magam, lihegtem, es fajtak a fuleim. Lehet, hogy ez utobbi a fedett palyabol adodo nyomaskulonbseg miatt, de valoszinubbnek tartom, hogy egyszeruen csak nem ertette a szervezetem, hogy mi van. Mar majdnem mondtam Gyuszkonak, hogy bocs, ez nem volt se hosszu se izgi idotoltes... de nem adtam fel, es egeszen belejottem. Marmint magamhoz kepest. Egyszer csak voltak hosszabb labdmenetek, es az ismet bebizonyosodott, hogy roptezesben ostehetseg vagyok...
Osszesen kb. masfel orat jatszottunk. A vegen nem is voltam faradtabb, mint a legelejen, sot, jol fel is pezsdult a szervezetem minden sejtje. De regen ereztem mar ilyet! Szuper volt, koszi Iscsi es Gyuszko a lehetoseget! (Az az egy vizholyag, amit begyujtottem, biztos hamar elmulik.) Aztan jovo heten gyozzon a jobbik! Ja, Iscsinek uzenem, hogy nem csak velem jatszott am Gyuszko mostanaban, hanem Palmaval is, ugyhogy edzesben van!

Azt pedig mindenkinek uzenem, hogy ez nem veletlen, en bizony ekezetek nelkul fogok irni.

3 megjegyzés:

soundria írta...

Orulok, h blogoltok! :)

soundria írta...

Itt jegyzenm meg, h en is szivesen csatlakozom a teniszpartihoz!!!

Olgi írta...

Soundria, regisztraciojat rogzitettuk!