Ajándék


Idén ma mentem be utoljára az irodába. Tudjátok mit kaptam? Egy emeletes tortát.



A poén a dologban az, hogy a torta minden emelete pelenkákból van kirakva :). A tetején a marcipán figurák szerepét pedig egy-egy adag popsitörő és hintőpor tölti be. Eléggé meghatódtam, nem gondoltam, hogy miattam, aki idén épp hogy csak odacsöppentem meg elég hamar ki is csöppentem onnan, ekkora szervezkedés van a háttérben. Dehát a miénk most egy ilyen aktív csoport, sok spontán sütizéssel, ünnepléssel, stb.

Szóval jó poén volt, főleg, hogy én még nem láttam ilyet korábban. Külön köszönet a kivitelezőknek, azért ilyet mégsem lehet levenni a polcról a boltban!

A kollegáim is meglepődtek egy kicsit. Ugyanis kérdezték, hogy ez a mennyiség hány napra lesz elegendő, én meg mondtam, hogy kb. háromra-négyre. Dehát tényleg...

6 megjegyzés:

morcs írta...

Ez nagyon aranyos!

soundria.freeblog.hu írta...

tényleg szép volt tőlük!:)

Timi írta...

:D

Olgi írta...

Köszi a kommenteket! Az kimaradt a bejegyzésből, hogy milyen mókás ilyen tüllbe borított cuccal metrózni...

Névtelen írta...

Jó, hogy rátok találtam! Kiváncsian és drukkolva várom a pocaknövesztő máralig-időt és a kis babócákat!!!

V. Enikő

Olgi írta...

Üdv. a blogon, Enikő! Jó böngészést!