Hétvége


Igaz, még senki nem lázadozott, hogy milyen régen írtunk, most mégis jelentkezem. De csak egy kis magyarázatot fűzök ahhoz, hogy milyen témájú új fotókat találtok az albumunkban, tudjátok, jobbra az első fotós link alatt.

Például szentendrei képeket, ahol Gyuszkóval andalogtunk,



meg a Pál utcai fiúk grundján is jártunk, ahol lehet szaladgálni, csúszni, libegni, homokozni, olvasgatni, hintázni, sőt, ha nem húsvétkor megy az ember, koktélozni is,



valamint idén kék tojásokat festettünk és matricáztunk nyuszisra, Lola nagy örömére.



Ha ezeknél izgalmasabbat akartok olvasni, nézzetek be jövő héten is, hátha!

3 megjegyzés:

Timi írta...

Én igenis lázadoztam, hogy nem írtok, csak csendben. Zsoltinak asszem említettem. Szóval jó, hogy most megint van itt olvasnivaló! :)

Olgi írta...

Köszi, Timi!

Kata írta...

En lehet ettol meg csendesebben lazadoztam csak, de jovo heten minden nap benezek.
Kivancsi vagyok es nagyon varom az izgi hireket. :))