Szavazás!


Jelentem, családunk eddigi legbonyolultabb, nyugati-parti nyaralása után ismét Ithacában van. Mi most kicsit regenerálódunk, átfésüljük memóriafogasainkat, rendszerezzük a látott érdekességeket. Tehát rajtatok a sor, válaszoljatok!

Olvasnál-e részletes élménybeszámolót?
Igen, már alig várom!
Nem, dögunalom szokott lenni.
Elég, ha fotókat raktok fel.
sheepskin boots


Válaszaitokat köszönjük! Persze az, hogy mennyire lehet minket ilyen módon befolyásolni, még nekünk sem tiszta.

Azt mondjátok, begolyóztam a kérdőív-fordítási alkalmi melótól? Lehetséges.

5 megjegyzés:

Szonja írta...

Én jót derültem ezen akérdőíven! :-) Persze, hogy alig várom, hogy olvassam a beszámolótokat és lássam a képeket.

morcs írta...

Sok boldog szülinapot, Lola!

Pálma írta...

CsAtlakozom az előttem szólókhoz:D

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LOLA!!!!

Már én is nagoyn várom a beszámolótokat!

Olgi írta...

Köszönjük a kívánságokat! Ezeket is, és az egyéb csatornán érkezőket is!

A fotókon még dolgozunk, a szövegen még nem. Igyekszünk! Persze előtte meg kéne néznem a szavazás eredményét...

Olgi írta...

14:1:0-re nyert az első változat, még egyszer köszönjük a visszajelzéseket.